Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΨΑΛΜΟΙ





  1. Μακάριος ἀνήρ
  2. Ἱνατί ἐφρύαξαν ἔθνη
  3. Κύριε, τί ἐπληθύνθησαν οἱ θλίβοντές με
  4. Ἐν τῷ ἐπικαλεῖσθαί με εἰσήκουσάς μου
  5. Τὰ ῥήματά μου ἐνώτισαι, Κύριε
  6. Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με
  7. Κύριε ὁ Θεός μου, ἐπὶ σοὶ ἤλπισα
  8. Κύριε ὁ Κύριος ἡμῶν, ὡς θαυμαστὸν
  9. Ἐξομολογήσομαί σοι, Κύριε
  10. Ἐπὶ τῷ Κυρίῳ πέποιθα
  11. Σῶσόν με, Κύριε, ὅτι ἐκλέλοιπεν ὅσιος
  12. Ἕως πότε, Κύριε, ἐπιλήσῃ μου
  13. Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ
  14. Κύριε, τίς παροικήσει ἐν τῷ σκηνώματί σου
  15. Φύλαξόν με, Κύριε
  16. Εἰσάκουσον, Κύριε, τῆς δικαιοσύνης μου
  17. Ἀγαπήσω σε, Κύριε, ἡ ἰσχύς μου
  18. Οἱ οὐρανοὶ διηγοῦνται δόξαν Θεοῦ
  19. Ἐπακούσαι σου Κύριος ἐν ἡμέρᾳ θλίψεως
  20. Κύριε, ἐν τῇ δυνάμει σου εὐφρανθήσεται
  21. Ὁ Θεὸς, ὁ Θεός μου, πρόσχες μοι
  22. Κύριος ποιμαίνει με
  23. Τοῦ Κυρίου ἡ γῆ καὶ τὸ πλήρωμα αὐτῆς
  24. Πρὸς σέ, Κύριε, ἦρα τὴν ψυχήν μου
  25. Κρίνόν με, Κύριε
  26. Κύριος φωτισμός μου καὶ σωτήρ μου
  27. Πρὸς σέ, Κύριε, εκέκραξα
  28. Ἐνέγκατε τῷ Κυρίῳ, υἱοὶ Θεοῦ
  29. Ὑψώσω σε, Κύριε
  30. Ἐπὶ σοί, Κύριε, ἤλπισα
  31. Μακάριοι ὧν ἀφέθησαν αἱ ἀνομίαι
  32. Ἀγαλλιᾶσθε, δίκαιοι, ἐν Κυρίῳ
  33. Εὐλογήσω τὸν Κύριον ἐν παντὶ καιρῷ
  34. Δίκασον, Κύριε, τοὺς ἀδικοῦντάς με
  35. Φησὶν ὁ παράνομος τοῦ ἁμαρτάνειν
  36. Μὴ παραζήλου ἐν πονηρευομένοις
  37. Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με
  38. Εἶπα· φυλάξω τὰς ὁδούς μου
  39. Ὑπομένων ὑπέμεινα τὸν Κύριον
  40. Μακάριος ὁ συνιῶν ἐπὶ πτωχὸν
  41. Ὅν τρόπον ἐπιποθεῖ ἡ ἔλαφος
  42. Κρῖνόν με, ὁ Θεός, καὶ δίκασον
  43. Ὁ Θεὸς, ἐν τοῖς ὠσὶν ἡμῶν ἠκούσαμεν
  44. Ἐξηρεύξατο ἡ καρδία μου λόγον ἀγαθόν
  45. Θεὸς ἡμῶν καταφυγὴ
  46. Πάντα τὰ ἔθνη κροτήσατε χεῖρας
  47. Μέγας Κύριος καὶ αἰνετὸς σφόδρα
  48. Ἀκούσατε ταῦτα, πάντα τὰ ἔθνη
  49. Θεὸς θεῶν Κύριος ἐλάλησε
  50. Ἐλέησόν με, ὁ Θεός
  51. Τί ἐγκαυχᾷ ἐν κακίᾳ, ὁ δυνατός
  52. Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ
  53. Ὁ Θεὸς, ἐν τῷ ὀνόματί σου σῶσόν με
  54. Ἐνώτισαι, ὁ Θεός, τὴν προσευχήν μου
  55. Ἐλέησόν με, ὁ Θεός, ὅτι κατεπάτησέ με
  56. Ἐλέησόν με, ὁ Θεός, ἐλέησόν με
  57. Εἰ ἀληθῶς ἄρα δικαιοσύνην λαλεῖτε
  58. Ἐξελοῦ με ἐκ τῶν ἐχθρῶν μου
  59. Ὁ Θεὸς, ἀπώσω ἡμᾶς
  60. Εἰσάκουσον, ὁ Θεός, τῆς δεήσεώς μου
  61. Οὐχὶ τῷ Θεῷ ὑποταγήσεται ἡ ψυχή μου
  62. Ὁ Θεὸς μου, πρὸς σὲ ὀρθρίζω
  63. Εἰσάκουσον, ὁ Θεός, τῆς φωνῆς μου
  64. Σοὶ πρέπει ὕμνος, ὁ Θεός
  65. Ἀλαλάξατε τῷ Κυρίῳ πᾶσα ἡ γῆ
  66. Ὁ Θεὸς οἰκτειρήσαι ἡμᾶς
  67. Ἀναστήτω ὁ Θεός, καὶ διασκορπισθήτωσαν
  68. Σῶσόν με, ὁ Θεός
  69. Ὁ Θεὸς, εἰς τὴν βοήθειάν μου πρόσχες
  70. Ἐπὶ σοί, Κύριε, ἤλπισα
  71. Ὁ Θεὸς, τὸ κρίμα σου τῷ βασιλεῖ δὸς
  72. Ὡς ἀγαθὸς ὁ Θεὸς
  73. Ἱνατί ἀπώσω, ὁ Θεός, εἰς τέλος
  74. Ἐξομολογησόμεθά σοι, ὁ Θεός
  75. Γνωστὸς ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ ὁ Θεός
  76. Φωνῇ μου πρὸς Κύριον ἐκέκραξα
  77. Προσέχετε, λαός μου
  78. Ὁ Θεὸς, ἤλθοσαν ἔθνη
  79. Ὁ ποιμαίνων τὸν Ἰσραήλ, πρόσχες
  80. Ἀγαλλιᾶσθε τῷ Θεῷ
  81. Ὁ Θεὸς ἔστη ἐν συναγωγῇ θεῶν
  82. Ὁ Θεὸς, τίς ὁμοιωθήσεταί σοι
  83. Ὡς ἀγαπητὰ τὰ σκηνώματά σου
  84. Εὐδόκησας, Κύριε, τὴν γῆν σου
  85. Κλῖνον, Κύριε, τὸ οὖς σου
  86. Οἱ θεμέλιοι αὐτοῦ ἐν τοῖς ὄρεσι
  87. Κύριε ὁ Θεὸς τῆς σωτηρίας μου
  88. Τὰ ἐλέη σου, Κύριε, εἰς τὸν αἰῶνα
  89. Κύριε, καταφυγὴ ἐγενήθης ἡμῖν
  90. Ὁ κατοικῶν ἐν βοηθείᾳ τοῦ Ὑψίστου
  91. Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι τῷ Κυρίῳ
  92. Ὁ Κύριος ἐβασίλευσεν
  93. Θεὸς ἐκδικήσεων Κύριος
  94. Δεῦτε ἀγαλλιασώμεθα τῷ Κυρίῳ
  95. Ἄσατε τῷ Κυρίῳ ᾆσμα καινόν
  96. Ὁ Κύριος ἐβασίλευσεν, ἀγαλλιάσθω ἡ γῆ
  97. Ἄσατε τῷ Κυρίῳ ᾆσμα καινόν
  98. Ὁ Κύριος ἐβασίλευσεν, ὀργιζέσθωσαν λαοί
  99. Ἀλαλάξετε τῷ Κυρίῳ, πᾶσα ἡ γῆ
  100. Ἔλεος καὶ κρίσιν ᾄσομαί σοι, Κύριε
  101. Κύριε, εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου
  102. Εὐλόγει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον
  103. Εὐλόγει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον
  104. Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ καὶ ἐπικαλεῖσθε
  105. Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ, ὅτι χρηστός
  106. Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ ὅτι εἰς τὸν αἰῶνα
  107. Ἑτοίμη ἡ καρδία μου, ὁ Θεός
  108. Ὁ Θεός, τὴν αἴνεσίν μου μὴ παρασιωπήσῃς
  109. Εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου
  110. Ἐξομολογήσομαί σοι, Κύριε
  111. Μακάριος ἀνὴρ ὁ φοβούμενος τὸν Κύριον
  112. Αἰνεῖτε, παῖδες, Κύριον
  113. Ἐν ἐξόδῳ Ἰσραὴλ ἐξ Αἰγύπτου
  114. Ἠγάπησα, ὅτι εἰσακούσεται Κύριος
  115. Ἐπίστευσα, διὸ ἐλάλησα
  116. Αἰνεῖτε τὸν Κύριον
  117. Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ, ὅτι ἀγαθός
  118. Μακάριοι οἱ ἄμωμοι
  119. Πρὸς Κύριον ἐν τῷ θλίβεσθαί με
  120. Ἦρα τοὺς ὀφθαλμούς μου
  121. Εὐφράνθην ἐπὶ τοῖς εἰρηκόσι μοι
  122. Πρὸς σὲ ἦρα τοὺς ὀφθαλμούς μου
  123. Εἰ μὴ ὅτι Κύριος ἦν ἐν ἡμῖν
  124. Οἱ πεποιθότες ἐπὶ Κύριον ὡς ὄρος Σιών
  125. Ἐν τῷ ἐπιστρέψαι Κύριον τὴν αἰχμαλωσίαν
  126. Ἐὰν μὴ Κύριος οἰκοδομήσῃ οἶκον
  127. Μακάριοι πάντες οἱ φοβούμενοι τὸν Κύριον
  128. Πλεονάκις ἐπολέμησάν με
  129. Ἐκ βαθέων ἐκέκραξά σοι, Κύριε
  130. Κύριε, οὐχ ὑψώθη ἡ καρδία μου
  131. Μνήσθητι, Κύριε, τοῦ Δαυΐδ
  132. Ἰδοὺ δὴ τί καλὸν ἢ τί τερπνόν
  133. Ἰδοὺ δὴ εὐλογεῖτε τὸν Κύριον
  134. Αἰνεῖτε τὸ ὄνομα Κυρίου, αἰνεῖτε, δοῦλοι
  135. Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ, ὅτι ἀγαθός
  136. Ἐπὶ τῶν ποταμῶν Βαβυλῶνος
  137. Ἐξομολογήσομαί σοι, Κύριε, ἐν ὅλῃ
  138. Κύριε, ἐδοκίμασάς με, καὶ ἔγνως με
  139. Ἐξελοῦ με, Κύριε, ἐξ ἀνθρώπου πονηροῦ
  140. Κύριε, ἐκέκραξα πρὸς σέ, εἰσάκουσόν μου
  141. Φωνῇ μου πρὸς Κύριον ἐκέκραξα
  142. Κύριε, εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου
  143. Εὐλογητὸς Κύριος ὁ Θεός μου
  144. Ὑψώσω σε, ὁ Θεός μου ὁ βασιλεύς μου
  145. Αἴνει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον
  146. Αἰνεῖτε τὸν Κύριον, ὅτι ἀγαθὸν ψαλμός
  147. Ἐπαίνει, Ἱερουσαλήμ, τὸν Κύριον
  148. Αἰνεῖτε τὸν Κύριον ἐκ τῶν οὐρανῶν
  149. Ἄσατε τῷ Κυρίῳ ᾆσμα καινόν
  150. Αἰνεῖτε τὸν Θεὸν ἐν τοῖς ἁγίοις αὐτοῦ
  151. Μικρὸς ἤμην ἐν τοῖς ἀδελφοῖς μου 


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
!-

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 

FACEBOOK

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ


Histats

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

extreme

eXTReMe Tracker

pateriki


web stats by Statsie

ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΤΟ FACEBOOK

 PATERIKI


CoolSocial

CoolSocial.net paterikiorthodoxia.com CoolSocial.net Badge

Τελευταία Σχόλια

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ TRANSLATE

+grab this

ON LINE

WEBTREND

Κατάλογος ελληνικών σελίδων
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

MYBLOGS

myblogs.gr

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ - JOIN US

Καταθέστε τα σχόλια σας με ευπρέπεια ,ανώνυμα, παραπλανητικά,σχόλια δεν γίνονται δεκτά:
Η συμμετοχή σας προυποθέτει τούς Όρους Χρήσης

Please place your comments with propriety, anonymous, misleading, derogatory comments are not acceptable:
Your participation implies in the Terms of Use


| ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ © 2012. All Rights Reserved | Template by My Blogger | Menu designed by Nikos | Γιά Εμάς About | Όροι χρήσης Privacy | Back To Top |